網頁

2014年4月4日星期五

醫院裡◎小記趣 GEG0049

2014.03.28  GEG0049

數天前跟舅父母到醫院探望另一親友,又令我勾起了不少住院回憶,就讓我這個十下十下的美魔女跟大家分享一下吧。

**住院期間,見得最多當然是醫生、護士和病人,「鬼」反而未見過,時常聽聞在醫院很容易撞到「靈」的呢!

**我住的醫院分東、南、北座,到現在都有點懷疑...點解無「西」?莫非跟中國人有關,真的怕邪?

**住私家醫院原來要自備睡衣拖鞋,第一次入院唔識,一件面衫都無帶,只帶牙刷、毛巾底衫褲,反而牙刷毛巾梳套裝醫院有提供,睡衣拖鞋可向醫院借用,但乜都要計錢。

**因發燒,人生第一次入住單人房作隔離,病房成間酒店房咁大,有梳化書檯大電視,用品一應俱全,大鄉理出城,哈哈,數日後轉去大房等報告,即時感覺天堂與地獄。

**初期入院總是一抽二褦,後來索性拖喼入院,更方便。

**剃頭後,入院總會戴著假髮,到下午通常已經換掉帽子,假髮需是Tailor made,但吊針睡著時一樣會走位,好樣衰,哈哈,後來夏天更加只用頭巾包著就出門,豁出去,算了。

**入院除了治病,其實入去做body check的都唔少,而見得最多的是做照腸檢驗的病人,醫院會提供一大樽瀉水物體給病人作全日飲用, 實行要你痾到一鋪清。而到半夜,就會不停聽到有人騰出騰入去廁所和無數響亮的沖廁聲,都幾影響同房病人~~~ 不過小妹都唔弱,嘔足一晚,一樣令到大家瞓唔到,借呢度講聲,如果當年遇著和我同房的,就講聲唔好意思喇。

**以前通常安排一間病房做一位化療(至少3年前覺得係咁),現在發現一房至少有兩位化療病人,可以話患癌的比率真係高咗好多。

**住醫期間,認識了數位病友,現在有些間中也有聯絡啊。

**病人家屬可要求留院陪伴,醫院會安排加床,係椅子摺床,但見到就知一定唔好瞓,而到第二朝七點姨姨嬸嬸就會morning call (收床)~~

**北座8樓的護士特別靚,妝容考究,老公同妹妹都認同,可能跟貴價病房有關。

**北座最新最靚最好住,南座都可以,東座主樓比較舊,唔想被編排到。

**那時東座某層有一個病房長期住著一位老人家,她的家人請了一位私家看護給她照料,看護長期開著DVD大戲給老人家 ”聽”,音量開到鬼咁大,但跟本不知那老人家有沒有反應,但聲浪極影響其他同房病人,部份病友如我都好怕分流到呢間房間,但如果全院爆滿,又真係只得這病房的老人家旁有床位,”啤”一聲。

**早期入院作全身麻醉做〝活片細胞化驗手術〞,入院前一晚油到指甲靚靚 (還要是黑色的,哈哈),去到樓層護士室作登記,給護士讚美:啲指甲油得好靚喎,一震俾 d 嘢你抹晒佢~~~ (T_T)

**當醫護人員將我推進手術室,環望手術室四周,冷冰冰的,感覺自己恰似像在待宰割的「豬」。

**手術開始前,麻醉師跟我講:王小姐,宜家俾麻醉藥你聞,我數123你就會瞓著。心諗係咪咁勁呀,自己心中準備跟她數著,之後她說1...2................王小姐!王小姐!手術做完喇,宜家推返你上房~~~到現在,呢個情景還是很深刻清楚,好搞笑!

**於中西電視劇集內,醫護人員都會將做完手術的病人送回病房,然後合力將病人移回病床上,但自己多次眼見和親身經歷,醫護人員會將手術推床泊在病床邊,叫病人自己用pat pat一下一下吉回床上,現實好似和電視劇完全不同!

**第一次做抽骨髓小手術,非常害怕,聽聞極之痛楚,醫生好權威的同我講,抽骨髓通常要抽兩邊,我抽一邊就足夠,終於真係一次搞掂,醫生你好嘢,之後那位置只酸痛了兩三日。

**抽出的骨髓,就像一支縫衣針的幼度,不同的只是白色。為什麼要抽骨髓?因為我的Pet Scan片子脊骨像Uptake了(著了燈),要抽骨髓化驗,診斷究竟是患了淋巴癌一期還是四期,上天保佑,係一期。

**在醫院最唔習慣的,是要自己買飯餐,三餐都可向護士代安排落叫order叫醫院飯堂送外賣。已經唔想食,仲要自己諗,對我呢個懶人來講確係慘況。

**當年出院一定用信用咭找數,最開心係後來發現儲了幾十萬積分可以換禮品,開心死,我係人個好容易開心嘅人,哈哈。

以上記趣只記得那麼多~~~有點無謂,不過真係要讚美一下醫院的護士小姐們,護士這份工都算係嫌惡性工作,眼見她們無論遇到多穢的場面,都是面帶笑容和好溫柔的面對,令病人如我,就算場面多尷尬,她們都會令病人感覺良好舒服,多謝晒。


Mrsfancy Love Life 網頁之文章及相片內容,在未經 (本人Mrsfancy) 同意下,作出抄襲、複製及作為其他商業用途,如有發現定必以法律責任追究,敬請自重。 

沒有留言:

發佈留言