網頁

2014年8月6日星期三

生活點滴_原來真係唔容易 GEG0094

2014.08.06 GEG0094

唔經唔覺已經寫Blog半年,由初期拿手唔成勢到現在有板有眼,原來真係唔容易。

近期都有不同友人跟我講,估唔到你啲文章又幾順暢,有紋有路,老公亦有同感。

上載任何一篇文章我都會給老公過目,他亦估計不到我可以那麼堅持,老公說:你的文章的確比前進步,果然真係睇得書多喎~~哈哈哈....

自從寫Blog後,開始閱讀更多不同類型書本、散文,報章上的文章更加唔會放過,而網上不同類型的文章也多的是,多觀摩,從而參考人家的寫作手法,希望能為自己建立一個屬於Mrsfancy嘅Style。

何謂屬於Mrsfancy的Style?
可能係文字上,亦可能係內容方向或版面設計方面,只要讀者看一眼就知係Mrsfancy,其實我都未算太肯定,還在摸索中。

可幸自己有一門專長是做設計,由文字到設計圖片都可以自家一腳踢搞掂,算是比其他寫blog的朋友來得輕鬆,版面亦算豐富。

我要做Blogger
籌備開Blog初期詢問了表妹意見(她是雜誌設計師),除了講解自己的構思意念外,她亦提議我可加入分享扮靚護膚和烹煮健康餐元素,我也希望能夠多元化一點,至少不至於沉悶,最終在有勇無謀下,膽粗粗先開了Facebook專頁見步行步。

早期以文字為主,分享自己患病前後的心路歷程,那時曾一度害怕有太多文字而令人煩嫌,當時老公也說:咁多字,邊樹有人睇.....但心諗,寫經歷係咁o架啦,一定字多,最多咪加張圖或相片平衡一下,幸而得一位有寫Blog經驗的師姐指引,才釋懷過渡。

後來為了方便讀者搜尋早期文章,亦建立了一個Blog位置,讓讀者能翻看早期的文章和一些食療篇幅,Facebook專頁始終有限制,唔太方便。現在蠻OK啊,各方面總算得心應手,有自己的點滴文章、有喜愛的烹煮篇幅和防癌食品介紹,歷程篇幅可能是會少了,但也可算是豐富,有自己的STYLE啊。

其實自己亦有個如表妹的提議想法,希望稍後能加入分享扮靚護膚心得 (我早前也介紹過自家美甲),話晒自己都是個有點扮靚經驗的美魔女,女人始終是「女為悅己者容」啊,可是現在已經有太多美容Blogger,而我又不是Expert,市面上亦有太多不同種類美容產品,一個普通潮師奶如我,怎可能樣樣買下來試用,但如果有Sponsors我化妝護膚產品,我也不介意作推介分享啊,哈哈哈,發緊夢.......。

總括來說,寫Blog已實現了我其中一個夢想,只要默默去做,總會有成功的一日。

自己最喜愛的一個Cover page,開心愉快嘅心情是發自內心的,怎也裝不了。



Mrsfancy Love Life 網頁之文章及相片內容,在未經 (本人Mrsfancy) 同意下,作出抄襲、複製及作為其他商業用途,如有發現定必以法律責任追究,敬請自重。 




沒有留言:

發佈留言