網頁

2014年8月24日星期日

勇氣改變命運 GEG0102

2014.08.25 GEG0102



終於得閒睇下呢個極具爭議性嘅節目「沒女大翻身」,節目入面只有一位主角吸引我,係「阿銀」。改變後嘅阿銀仍有點娘,撇除外貌,是她的毅力和堅強吸引我,這是一般香港女性所缺乏的。

人需要作出改變,當你卡喺某一位置,唔上唔落,又自怨自艾,人生就仿如進入了冰河時期,漫無目標、無方向,如同行屍走肉一樣。

當然阿銀是全靠電視台的龐大專業團隊所支持,導師、形象等都屬頂級;但實際上,一個普通人又怎可能負擔得起如此的團隊去為自己變身改造呢,她只是天時地利的幸運兒。

我佩服阿銀嘅堅強毅力,喜歡她努力向上,願意吸收新知識,接受新事物,願意思想上脫貧,有理想,行為主動更係重要因素;比如說,假若她唔肯厚住面皮行出第一步,無準備好接受日後給評頭品足嘅心理質數,今日嘅結果又未必會一樣。

勇氣改變命運
有謂「姿色改變命運」、「智識更能改變命運」,其實「勇氣」都可以,改變係堅持,只視乎閣下肯唔肯付出,為自己溶冰。

給自己一個機會
一般香港女性食慣嘆慣,不思進取,做事得過且過,以為身邊人總要遷就自己,當失意、失戀時,就似是被世界所拖欠,所發出的負面情緒更為身邊人帶來震撼;其實失意、失戀過後,更是一大機會給妳去認識自己,俾自己一個改進空間。

公主病
我相信呢個病,到時到候係會自動醒覺、減退痊癒的。但如果一個女人,人到中年仍然有公主病,應該說已轉化成「撐雞」,又如果我係男人,我都情願選擇對住個有公主病嘅年輕女子,未必會忍一世。

女人當自強不是要妳去撐起半邊天,叫妳做林鄭咩!
女人可以有自己工作事業,有自己思想,自信,適當時獨立,時而依人,須要堅強,敢愛敢恨,是否外剛內柔、或是外柔內剛都唔重要,性格影響行為,行為可以影響你一生,拿出勇氣求變,唔踏出,永遠只有原地踏步。

創造自己的BEFORE & AFTER,機會永遠喺有決心的人手中。


Mrsfancy Love Life 網頁之文章及相片內容,在未經 (本人Mrsfancy) 同意下,作出抄襲、複製及作為其他商業用途,如有發現定必以法律責任追究,敬請自重。 

沒有留言:

發佈留言