網頁

2018年1月1日星期一

【頹】 GEG0177

01.01.2018 GEG0177

咁就 2018,時間快過穿梭機。

2017 嘅我好頹好宅,養生課程完結後繼續遊手好閒,沒事做,愛上打書釘打發時間,連電視也不願看,怕嘈!

自己嘅人生是否就這樣悠悠過去?

遇到少見嘅朋友問「最近忙緊乜?」腦子呆呆唔識答,如何跟對方講每日食完就瞓、瞓完又食,有點醜,確係幾頹廢,哈哈~

「最近忙緊乜」一直在腦中徘徊,對我呢個無家庭負擔嘅主婦係有啲衝擊。相熟醫生話:現在生活不好嗎,不用工作,當個靚太是多少女性夢想!但我就係有股危機感,終怕一日會糟嫌棄只會吃喝玩樂和攤大手板。

其實幾感受到現實嘅殘酷,心思思想工作,年屆中女卻不知能做什麼,有什麼選擇,自問放不下身段,服務性行業,唔得氣。朋友邀請加入保險行列,不好吧,面皮薄怕考試。輿友人建議開Coffee Shop,但說我性格太完美,只怕研發咖啡資金會比賺咖啡貴。考慮過Freelancer,但不想做回設計工作。

以前會好介意別人眼光,人已退出江湖,唔再理會,遊戲人間更開心,相信呢世自己唯一成就係搵到個好老公。

人嘅一生都在高高低低中沉浮,杞人憂天不是我杯茶,新一年生活還要繼續,就算頹廢,都要頽得精彩,頹得有點突破。


Mrsfancy Love Life 網頁之文章及相片內容,在未經 (本人Mrsfancy) 同意下,作出抄襲、複製及作為其他商業用途,如有發現定必以法律責任追究,敬請自重。 

沒有留言:

發佈留言